شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : حضور بازار آنلاین صنایع دستی سارای در نمایشگاه بهاره نمایشگاه بین‌المللی تبریز

حضور سارای در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی من جمله شرکت در نمایشگاه بهاره نمایشگاه بین‌المللی تبریز در راستای اجرای سیاست‌های شرکت برای عرضه و معرفی صنایع دستی نقاط مختلف کشور به عموم مردم است.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، غرفه بازار آنلاین صنایع دستی سارای در آستانه نو شدن فصل در نمایشگاه بهاره واقع در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین‌المللی تبریز، آماده ارائه انواع صنایع دستی دارای گواهی‌نامه اصالت به علاقه‌مندان فرهنگ و هنر است.
در این میان سارای به عنوان یک پلتفرم آنلاین معرفی و فروش صنایع دستی دارای گواهی اصالت از فرصت این نمایشگاه برای جذب مخاطب در بازار حضوری و انتقال مشتری از بازار آفلاین به آنلاین، استفاده کرده است.
اجرای کمپین اصیل بمانیم برای دعوت از کاربران برای تولید محتوای بصری و ارائه پکیج‌های خاص هدایای سازمانی از جمله رویکردهای سارای در حضور در نمایشگاه بهاره است.‌
محصولات صنایع دستی و هدایای سازمانی ارائه شده توسط سارای عطر و بوی اصالت را در فضای مدرن و امروزی جاری می‌کنند. زیرا حفظ ارزش‌های کهن و پایبندی به فرهنگ و سنت باستانی شالوده برقراری ارتباط موثر بین گذشته و حال است.
از سوی دیگر فرهنگ‌سازی برای تهیه صنایع‌دستی به عنوان هدیه برای سال نو یا سایر مراسم باستانی توسط عموم مردم و سازمان‌ها کمک شایانی به حفظ صنایع دستی و ارزش نهادن به هنر و خلاقیت صنعتگر می‌کند.
کمپین تولید محتوا توسط کاربر اصیل باشیم، به صورت دعوت از کاربران برای گرفتن عکس و به اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #اصیل_بمانیم عمل می‌کند.
به منظور اجرای جذاب این کمپین و طی اقدامی متفاوت، از هنرمندی دعوت شده است که به عنوان مجسمه متحرک در غرفه حضور پیدا کند.
این کار که با همکاری گروه آلترقالان و گریم حرفه‌ای آقای محمدرضا فلاحیان صورت گرفته است. تا به اینجای کار با استقبال بی‌نظیری از سمت بازدیدکنندگان مواجه شده است.
مجسمه متحرک سارای در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۷ الی ۲۰ در غرفه سارای حضور دارد.
این پرفورمنس آرت بی‌نظیر در روز اول با هنرنمایی مجسمه متحرک در نقش مرد فولکلور آذربایجان و در روز دوم در نقش ستارخان، سردار ملی آذربایجان اجرا شده است.

لازم به توضیح است که در پایان نمایشگاه بین اشخاص شرکت کننده در کمپین قرعه‌کشی صورت خواهد گرفت و به قید قرعه به ۵ نفر کارت هدیه ۱ میلیون تومانی یا معادل با قیمت آن بن خرید از سارای اهدا خواهد شد.
نمایشگاه بین‌المللی تبریز از تاریخ ۱۷ الی ۲۷ اسفند با برگزاری نمایشگاه بهاره، فرصت مناسبی را برای معرفی کسب‌وکارهای فعال به عموم مردم فراهم کرده است.

تگ های مطلب : ، ،
به اشتراک بگذارید : | | |