شما اینجا هستید   |

    رویدادها : انتصاب رئیس جدید امور موزه‌های آذربایجان شرقی

طی حکمی از مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی «یعقوب طالبی» به عنوان رئیس جدید امور موزه‌های استان منصوب شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده روز شنبه یکم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ طی حکمی، یعقوب طالبی را به عنوان رئیس جدید امور موزه‌های آذربایجان شرقی منصوب و از تلاش‌های مهدی بزاز دستفروش رئیس پیشین این حوزه تقدیر کرد.

احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: پویاسازی، شناسایی ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های تابعه برای تأسیس و راه‌اندازی موزه‌های تخصصی و محلی، بازپیرایی و ارتقا سطح کیفی موزه‌های استان از اهم وظایفی است که از رئیس جدید امور موزه‌های استان مورد انتظار خواهد بود.
حمزه‌زاده اظهار داشت: آذربایجان شرقی به عنوان یکی از مهم‌ترین استان‌های تاریخی کشور، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، لذا مدیریت کارآمد موزه‌های استان بسیار حائز اهمیت است که در این موضوع آقای یعقوب طالبی با سبقه ارزنده خود مطلوبی خواهد داشت.
یعقوب طالبی رئیس جدید امور موزه‌های آذربایجان شرقی، دانش آموخته دکتری و کارشناسی ارشد هنر اسلامی و کارشناسی موزه داری و همچنین مدرس مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد موزه داری دانشگاه هنر اسلامی تبریز است که پیش از این ریاست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهن شهر مراغه بر عهده داشت.

دسته بندی : رویدادها
به اشتراک بگذارید : | | |