شما اینجا هستید   |

    رویدادها : لزوم محتواسازی اثربخش برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان تبریز برای نوروز ۱۴۰۲

فرماندار شهرستان تبریز بر لزوم محتواسازی اثربخش برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان تبریز برای نوروز ۱۴۰۲ در فضای مجازی تأکید کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، روز سه‌شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تبریز به ریاست فرماندار تبریز و با حضور اعضای کمیته‌های این ستاد برگزار شد.

علی جعفری آذر فرماندار شهرستان تبریز در این جلسه با تأکید به لزوم محتواسازی اثربخش در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان، گفت: با توجه به اینکه تبریز و شهرستان‌های حومه دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه گردشگری است، لذا می‌بایست محتوای لازم و جامع برای انتشار در فضای مجازی در دسترس گردشگران قرار گیرد، اما تاکنون اقدامی جامع در این راستا انجام نپذیرفته که باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای اتخاذ شود.

او در ادامه با بیان اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر باید در دستور کار شهرداری تبریز قرار گیرد، افزود: با توجه به تجارب سال‌های گذشته، لازم است تا مکان‌ها و اقلام مورد نیاز برای توزیع به گردشگران در ورودی‌های شهر سامان‌دهی شود، لذا در این راستا نامه ویژه به شهردار تبریز ارسال خواهد شد.

جعفری آذر همچنین طراحی اپلیکیشن معرفی ظرفیت‌های گردشگری و ارائه آن در ورودی شهر‌ها را از دیگر برنامه‌های مؤثر دیگر عنوان کرد که توسط شهرداری تبریز می‌تواند اجرا شود.

فرماندار شهرستان تبریز در ارتباط با تسهیل دسترسی و رفع ترافیک موجود در ورودی‌های شهر، اظهار داشت: در صورت لزوم از نیرو‌های جهادی در راستای یاری به کمیته‌های انتظامی و حمل و نقل بهره خواهیم برد تا امنیت و رفت و آمد آسان برای گردشگران به صورت مستمر فراهم باشد.

او افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، درصدد خواهیم بود تا احکام صادره به واحد‌های فعال حوزه گردشگری یک ساله صادر شود تا در مناسبت‌های مختلف شاهد حضور حداکثری گردشگران در شهرستان باشیم.

جعفری آذر اظهار کرد: برپایی بازارچه‌های صنایع‌دستی در سطح شهرستان‌ها نیز از دیگر اهداف مهمی است که اقدامات ویژه برای فراهم‌سازی زیرساخت‌های احداث آن‌ها به صورت مستمر در حال انجام است و برای نوروز ۱۴۰۲ در تلاش خواهیم بود تا مکان‌هایی پویا را برای این امر اختصاص دهیم.

دسته بندی : رویدادها
به اشتراک بگذارید : | | |