شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : نشست فرماندار ملکان با بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی برگزار شد/ یعقوبی: مشاغل خانگی راه‌حلی مطمئن برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

فرماندار ملکان در دیدار خود با بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی بر ایجاد نمایشگاه دائمی و توانمندسازی بانوان در راستای مشاغل خانگی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، فرید یعقوبی روز شنبه ۲۶ خرداد ماه طی نشست با بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی شهرستان در محل فرمانداری ملکان ضمن اشاره به اهمیت توانمندسازی بانوان در راستای مشاغل خانگی گفت: توانمندسازی بانوان در راستای مشاغل خانگی اشتغال در کنار امنیت پایدار می‌تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

فرماندار شهرستان ملکان با تأکید بر نقش مهم و قابل ستایش بانوان در توسعه کسب و کارها افزود: ایجاد نمایشگاه دائمی می‌تواند به رونق کسب و کارهای آن‌ها کمک کرده و در کنار آن صنایع‌دستی نقشی ویژه در توسعه گردشگری و افزایش رضایت گردشگران دارد.

او با انتقاد از عملکرد بانک‌ها، اظهار کرد: متاسفانه بانک‌ها هیچ حمایتی ندارند و همین امر موجب دلسردی و نارضایتی مردم و سرمایه گذاران شده است.

در ادامه این جلسه مهراب نکوئی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملکان ضمن ارائه گزارش عملکرد با تأکید بر اهمیت کار فعالان صنایع‌دستی و حمایت از آنان در این حوزه خاطرنشان کرد: شایسته است راهکارهای حمایتی از فعالان حوزه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در راستای توسعه محصولات صنایع‌دستی، مشاغل خانگی، تقویت هنرمندان بومی شهرستان و ارتقا سطح کمی و کیفی تلاش شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید : | | |