شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : گل پرپر شده بهاری (در سوگ همکار عزیزمان محمد رضا الهامی امیری)

یادش بخیر، سی ام اردیبهشت ماه ۱۳۸۳ باهم رفتیم اهر، قرار بودبه مناسبت هفته میراث نمایشگاه آثار قراجه لو را در موزه ادب و عرفان اهر برگزار کنیم، آن روزها تو سرباز پاسداران میراث فرهنگی بودی، همه رفتند، تو ماندی و من و چند جعبه اموال نمایشگاه، نمایشگاهی که باید فردا صبح افتتاح می شد، از آن روز جانانه کمک حالم و کنارم بودی.

آذرماه همان سال حتما نمایشگاه آثار شاه اسماعیل صفوی در موزه آذربایجان را بخاطر داری، با کت و شلوار اتو کشیده و ماشین بنز پدر آمده بودی سرپست، آن روز دست به سیاه و سفید نمی زدی.

ساختمان عرش که آمدیم شدیم همکار معاونت فرهنگی و ارتباطات، بعداز نقل مکان به ساختمان صنایع دستی چند صباحی از ما جدا شدی و رفتی دبیرخانه اداره کل و در برگشت معاونت صنایع دستی عرصه جدیدی شد برای بروز توانمندی هایت. خیلی حرص و جوش می خوردی، کارت خیلی درست بود.

“به آفرین” گاهی از دستت عاصی می شد ولی عصای دستش بودی، خیلی قبولت داشت، زیاد به روی خودش نمی آورد. کم کم شدی گل سرسبد معاونت صنایع دستی.

آنجا هم باز سنگ صبورم بودی با اینکه از ما جدا شده بودی ولی باز هم  تعصب موزه ها را داشتی، حیف که خیلی زود رفتی، خیلی، خیلی زود … . رفتنت برای همه ما جانگداز و جگر سوز شد، رفیق دوست داشتنی و با معرفت.

مهدی بزازدستفروش/ رئیس امور موزه ها

به اشتراک بگذارید : | | |