شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : حمایت از بخش خصوصی فعال در حوزه توسعه گردشگری بازار جهانی تبریز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی حمایت از بخش خصوصی فعال در حوزه توسعه گردشگری بازار جهانی تبریز را از اولویت‌های مهم این اداره کل عنوان کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: حمایت از بخش خصوصی در راستای بازسازی و مرمت بازار تاریخی تبریز در دستورکار این اداره کل است، ما در زمینه‌های مختلف از جمله اعطای تسهیلات بانکی کم‌بهره از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به هفته گردشگری به تلاش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همکاری و همیاری بخش خصوصی برای تبدیل مناطق کم توجه، منفصل بازار سرپوشیده تبریز که از کانون توجهات دور شده بود به مرکز توجهات تأکید کرد و افزود: ما در تلاش هستیم که در راستای پویاسازی و افزایش جذابیت بازار تاریخی تبریز که ثبت جهانی شده است با همکاری بخش خصوصی بین مراکز و بخش‌های مختلف بازار یکپارچگی برقرار کنیم.

او خدمات گردشگری را عامل مهمی برای جذب گردشگر عنوان کرد و ادامه داد: خدمات گردشگری مانند ایجاد رستوران‌های سنتی و کافی شاپ‌ها که جزء نواقصات بازار تاریخی است که در راستای رفع مشکل آن چند طرح در دست ساخت و تجهیز است.

حمزه‌زاده از مرمت، بازسازی و بهسازی بازارچه شتربان بازار تاریخی خبر داد و به حمایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بخش خصوصی تأکید کرد و ادامه داد: ما در راستای حمایت از بخش خصوصی در زمینه صدور مجوز، اعطای تسهیلات بانکی کم بهره، کمک‌های فکری، طرح‌های مرمتی و بازسازی همکاری و همیاری کاملی انجام می‌دهیم.

به اشتراک بگذارید : | | |