شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : کلیبر، هوراند و خدا آفرین، مقاصد مهم گردشگری منطقه شمال‌غرب

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی سه شهرستان کلیبر، هوراند و خداآفرین استان آذربایجان‌شرقی را جزو مقاصد مهم برای گردشگران خارجی و داخلی عنوان کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی، جواد واحدی روز جمعه ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سفر به استان آذربایجان‌شرقی، ضمن تقدیر از  اقدامات مسئولین ذیربط حوزه گردشگری، ضمن اشاره به جایگاه شهرستان کلیبر، هوراند و خداآفرین  در استان آذربایجان‌شرقی این سه شهرستان را مقصدی مهم برای گردشگران خارجی و داخلی عنوان کرد.

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: به همت تلاش مسئولین حوزه گردشگری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و شهرداران این سه شهرستان از زیرساخت‌های تعبیه شدهٔ بسیار باکیفیت و جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی برخوردار هستند.

او افزود: در سه شهرستان کلیبر، هوراند و خداآفرین علاقمندی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری با بهره‌گیری از شیوه‌های طراحی نوین و بکارگیری بهترین مصالح جهت ساخت و بهره‌برداری مجتمع‌های گردشگری-تفریحی نشان از هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با سرمایه‌گذاران و تسهیل شیوه‌های سرمایه‌گذاری دارد.

به اشتراک بگذارید : | | |