شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : برگزاری جلسه نکوداشت هفته پژوهش/ پژوهشگری در راستای آگاهی بیشتر مردم

به مناسبت هفته پژوهش با حضور وحید نواداد معاون میراث فرهنگی، سید رامین اسبقی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تبریز و پژوهشگران حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و موزه‌ها؛ جلسه نکوداشت هفته پژوهش، ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ در خانه تاریخی حیدزاده برگزار شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان‌شرقی، وحید نواداد ضمن تقدیر از پژوهشگران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، طی سخنانی بیان کرد: طی تدابیر اتخاذ شده، نظر بر این است که مسئله پژوهش، صرفا در هفته پژوهش خلاصه نشده و روحیه پژوهشی در تمام روزهای سال موجب توجه هرچه بیشتر پژوهشگران به مسئله پژوهش و فنون ارائه پژوهش شود.

معاون میراث‌فرهنگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی افزود: پژوهشگری از حیث افزایش آگاهی مردم و پاسداشت گنجینه‌های میراث‌فرهنگی و تاریخی این مرز و بوم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لذا شایسته است؛ مسئله ارائه صحیح پژوهش‌های صورت گرفته در جهت آگاهی بیشتر مردم در دستورکار پژوهشگران قرار گیرد.

در آخر سید رامین اسبقی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز گفت: از ابتدای آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی‌هایی برای هفته پژوهش انجام شد که برای نخستین بار سامانه یکپارچه و مشترکی برای پژوهش اعلام شد تا در جهت ارائه هرچه بهتر، افزایش تعداد مطالعه‌کنندگان و هماهنگی بیشتر همکاران پژوهشگر؛ موارد پژوهشی، در این سامانه بارگزاری شوند.

به اشتراک بگذارید : | | |