شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : کارگاه آموزشی تفسیر میراث‌فرهنگی و طبیعی در ژئو پارک جهانی جلفا برگزار شد

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی تفسیر میراث‌فرهنگی و طبیعی ویژه راهنمایان فرهنگی در ژئو پارک جهانی جلفا در روز شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، عیلرضا بایرام‌زاده گفت: طی ابلاغیه وزارت میراث‌فرهنگی در جهت آموزش و پرورش راهنمایان فرهنگی میراث‌فرهنگی، تاریخی و طبیعی، کارگاه آموزشی اصول و مبانی تفسیر میراث فرهنگی و طبیعی ویژه راهنمایان فرهنگی در ژئو پارک جهانی جلفا برگزار شد.

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی افزود: این کارگاه شش ساعته جزو سرفصل‌های دروس دوره آموزشی راهنمایی در جهت آشنایی داوطلبان با میراث‌فرهنگی استان آذربایجان‌شرقی و نحوه تشریح و انتقال اطلاعات مربوط به سیر تغییر و تحولات این گنجینه‌های تاریخی در طول بازه‌های زمانی مختلف تاریخ و معرفی اجمالی آثار به گردشگران، برگزار شد.

او گفت: پس از آموزش برای داوطلبان گواهی و کارت مخصوص راهنمای گردشگری صادر شده و راهنمایان فرهنگی برای تفسیر میراث فرهنگی شروع به کار خواهند کرد.

به اشتراک بگذارید : | | |