شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری/ مطالعات باستان‌شناسی در چاراویماق

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری جلسه کارگروه گردشگری شهرستان چاراویماق با حضور فرماندار شهرستان چاراویماق، معاون میراث‌فرهنگی استان آذربایجان‌شرقی و اعضای کارگروه گردشگری خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، احمد حمزه‌زاده روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ضمن تأکید بر لزوم بهره‌برداری از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان چاراویماق گفت: در این جلسه درخصوص راهکارهای موثر افزایش ظرفیت‌های گردشگری منطقه چاراویماق، بهره‌مندی هرچه بیشتر از آثار میراث‌فرهنگی و اشاعه آثار تاریخی این منطقه گفت‌وگو شده و مقرر گشت تا تحقیقات بیشتری در زمینه ظرفیت‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی این منطقه صورت گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: پروژه‌ها و طرح‌های گردشگری ارائه شده توسط کارگروه گردشگری، طی همفکری اعضاء مورد بررسی قرار گرفته و بر حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در منطقه چاراویماق تأکید شد.

او افزود: تحقیقات باستان‌شناسی در آگاهی هرچه بیشتر از پیشنیه تاریخی این منطقه و همچنین برای پیشبرد اهداف حوزه گردشگری نقش بسزایی ایفا کرده و لذا مقرر شد با حضور کارشناسان باستان‌شناسی معاونت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی در این منطقه کاوش‌هایی صورت گیرد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید : | | |