شما اینجا هستید   |

    اخبار روابط عمومی : آثار مصور در غرفه آذربایجان‌شرقی تبیین‌گر شکوه جاذبه‌های این استان است
آثار مصور در غرفه آذربایجان‌شرقی تبیین‌گر شکوه جاذبه‌های این استان است
نماینده مردم کلیبر، خدا آفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی:

آثار مصور در غرفه آذربایجان‌شرقی تبیین‌گر شکوه جاذبه‌های این استان است

نماینده مردم کلیبر، خدا آفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از غرفه استان آذربایجان‌شرقی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران وجود آثار مصور و سیمای بصری جذاب در غرفه استان آذربایجان‌شرقی را تبیین‌گر شکوه این استان عنوان کرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، حسین حاتمی روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ طی سخنانی گفت: وجود آثار مصور و جلوه‌های جذاب بصری با محوریت آثار ثبت جهانی شده تبیین‌گر شکوه و کارآیی ظرفیت‌های کم‌نظیر استان آذربایجان‌شرقی است که حضور سومندی از استان را در هفدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی تهران برجای گذاشت.

نماینده مردم کلیبر، خدا آفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تزئینات و شیوه بیان جاذبه‌های استان آذربایجان‌شرقی به مخاطبان و علاقه‌مندان حوزه گردشگری توسط مسئولین غرفه استان آذربایجان‌شرقی در کنار تزئینات و آراستگی زیبای غرفه، تاثیر بسزایی در افزایش جذبه ظرفیت‌های استان آذربایجان‌شرقی دارد.

او افزود: باتوجه به افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های کلیبر، خدا آفرین و هوراند که پل معلق هوراند بعنوان بزرگترین پل معلق خاورمیانه نمونه‌ای از این سرمایه‌گذاری‌هاست که لذا امید است حجم گردشگران ورودی به این منطقه و استان آذربایجان‌شرقی در سال‌های آتی رو به افزایش باشد.

انتهای پیام/

 

به اشتراک بگذارید : | | |