شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران/ توری: بستان‌آباد پذیرای گردشگرانی از نقاط مختلف کشور خواهد بود

فرماندار بستان آباد در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی ضمن تأکید بر اهمیت خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی، این شهرستان را میزبان جمع کثیری از گردشگران از نقاط مختلف کشور در طی ایام نوروز عنوان کرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، علیرضا توری روز یکشنبه۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ ضمن اشاره به میزبانی شهرستان بستان آباد از جمع کثیری از گردشگران در طی ایام نوروز گفت: لازم است تا شهرداری و دهیاری‌های شهرستان نسبت به آماده‌سازی بستری مناسب برای حضور گردشگران و مسافران نوروزی در بستان‌آباد اقدام کنند.

فرماندار بستان‌آباد ادامه داد: در کنار خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران مسائلی همچون روشنایی معابر، بازرسی از خدمات مجتمع‌های بین‌راهی، استقرار ماشین‌آلات و تجهیزات دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی در حاشیه اتوبان و تأمین اقلام مورد نیاز مسافران عبوری درکنار آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی بستان‌آباد در ایام سفرهای نوروزی، نیازمند حضور پررنگ و مستمر پلیس راهور در جاده ها و آمادگی دستگاه‌ها برای شرایط جوی اضطراری است.

توری گفت: زیباسازی فضای شهری، نظافت عمومی، ایمن‌سازی مسیرهای درون شهری و محورهای مواصلاتی بستان‌آباد، و ایجاد بازارچه‌های فصلی و دائمی میوه و صنایع دستی، از موارد حائز اهمیت اجرایی در ایام نوروز است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید : | | |