شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : لزوم برنامه‌ریزی و اجرای مناسب اقدامات با نظارت‌های هوشمند در ایام نوروز

استاندار آذربایجان‌شرقی در پنجمین جلسه ستاد خدمات سفر استان بر برنامه‌ریزی مناسب با اجری صحیح در کنار نظارت هوشمند توسط کمیته‌های ستاد خدمات سفر تأکید کرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، مالک رحمتی امروز شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ ضمن اشاره به سه اصل برنامه‌ریزی مناسب، اجرای صحیح و نظارت هوشمند کمیته‌های ستاد خدمات سفر در ایام نوروز گفت: برنامه ریزی مناسب و تدوین منظم برنامه‌ها درکنار اجرای صحیح با عملیاتی نمودن مصوبات در میدان و نظارت هوشمند برای تحقق برنامه‌ریزی‌ها با ایجاد مکانیزیم نظارتی منحصربه‌فرد توسط دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفر از ملزومات مورد نیاز برای آمادگی هرچه بهتر استان در ایام نوروز است.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: خدمت‌گزاری برای مسافران مستلزم بهره‌گیری همه جانبه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استان بوده و ایجاد برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در تقارن ایام بهار قرآن با بهار طبیعت برای انتقال پیام فرهنگی و افزایش نشاط عمومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردر است، به گونه‌ای که شهر برای مسافران و گردشگران بعد از افطار زنده و نشاط‌آور شود.

او گفت: برپایی موکب‌های فرهنگی و پذیرایی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان به‌عنوان اقدامی مثبت درجهت کاهش سوانح جاده‌ای دارای اهمیت ویژه‌ای است.

رحمتی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی دقیق سفر و تعداد گردشگران ورودی به استان در ایام نوروز از اصلی‌ترین وظایف ستاد اجرایی کمیته سفر است تا به این ترتیب بتوان با پیش‌بینی بر مبنای آمار دقیق و حسابرسی شده گزارش عملکرد صحیحی از دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ارائه کرد.

احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان‌شرقی در کنار جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی با ثبت‌های جهانی در سال ۱۴۰۲ یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور است که اعضای کمیته‌های ستاد خدمات سفر باید تمام تلاش خود را برای ایجاد حس خوب سفر و خاطره خوش برای مهمانان انجام دهند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید : | | |