شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : خدمات مطلوب هلال احمر استان در حوزه‌های مختلف/ لزوم به‌کارگیری همه امکانات برای کاهش تلفات جاده‌ای

استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام آمادگی مطلوب جمعیت هلال احمر استان در حوزه‌های مختلف از جمله امداد و نجات، بر لزوم به‌کارگیری حداکثری از امکانات و ظرفیت‌ها برای کاهش تلفات جاده‌ای تأکید کرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی روز پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ ضمن اشاره به خدمات مطلوب جمعیت هلال احمر استان در حوزه‌ امداد و نجات گفت: جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی در ۱۱۴ نقطه از استان مشغول ارائه خدمات است که در حوزه‌های متعدد از جمله امداد و نجات و نیز در حوزه جوانان اقدامات شایانی داشته و همایش اخیر آن با حضور ۱۰ هزار نفری جوانان در سطح کشور، الگو بوده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تجهیزات به‌روز و نیروی انسانی آموزش دیده در زمینه امداد و نجات بالاخص سرعت ارائه خدمات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه جمعیت هلال احمر استان در جهت کاهش تلفات جاده‌ای قرار گیرد.

او تاکید کرد: لازم است تا استاندارد عملیات معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در رسیدگی به حوادث جاده‌ای و کیفیت ارائه خدمات به مصدومین بالاتر رفته و از مطلوبیت مناسبی برخوردار باشد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید : | | |