شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : تجلیل وزیر میراث‌فرهنگی از سرمایه‌‌گذار و بهره‌بردار کاروانسرای یام آذربایجان‌شرقی
تجلیل وزیر میراث‌فرهنگی از سرمایه‌‌گذار و بهره‌بردار کاروانسرای یام آذربایجان‌شرقی
در مراسم بزرگداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی انجام شد

تجلیل وزیر میراث‌فرهنگی از سرمایه‌‌گذار و بهره‌بردار کاروانسرای یام آذربایجان‌شرقی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی در مراسم بزرگداشت روز جهانی بناها و محوطه‌‌های تاریخی از سرمایه‌گذار و بهره‌بردار کاروانسرای یام از کنشگران مطرح مرمت میراث‌فرهنگی آذربایجان‌شرقی تقدیر کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، عزت‌الله ضرغامی روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه بزرگداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی ضمن تقدیر از حسین فرسادی سرمایه‌گذار و بهره‌بردار کاروانسرای یام آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: از همه همکاران خودم خصوصا از آقای دارابی و تمامی فعالان و کنشگران حوزه میراث‌فرهنگی تشکر و قدردانی می‌کنم.

وزیر میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن تجلیل از فعالان و کنشگران بناهای تاریخی که در محل سالن فجر این وزارتخانه ادامه داد: بزرگانی که در حوزه مرمت فعالیت می‌کنند اولا کار ارزشمندی را انجام می‌دهند، دوما آسیب‌شناسی دقیقی دارند و سوما این که کار را به درستی و با دقت انجام می‌دهند.

در این مراسم از حسین فرسادی سرمایه‌گذار و بهره‌بردار موفق کاروانسرای یام به جهت مشارکت در روند حفظ و احیای کاروانسرای تاریخی یام آذربایجان‌شرقی تقدیر شد.

به اشتراک بگذارید : | | |