شما اینجا هستید   |

    رویدادها : توسعه گردشگری شمال‌ غرب کشور با مشارکت مسئولان استانی میسر می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: برای توسعه گردشگری شمال غرب کشور مسئولان استانی این مناطق باید با مشارکت یکدیگر به یک هم‌گرایی برسند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی با نعمت مصطفایی، معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ۲۲ آذر ۱۴۰۱ دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی شمال غرب کشور اظهار کرد: با همکاری و هم‌فکری یکدیگر می‌توان اقدامات زیادی را انجام داد.

احمد حمزه‌زاده افزود: برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای گردشگری و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی مشترک می‌تواند از جمله این اقدامات باشد.

او ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مشترک می‌تواند موجب آشنایی مردم این مناطق با یکدیگر شده و زمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغ بیشتر گردشگری را فراهم کند.

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی هم در این دیدار تصریح کرد: برگزاری نشست مشترک با مدیران کل استان‌های همجوار به پیشنهاد و تدبیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی بوده و این جلسات به‌صورت تخصصی ادامه خواهد داشت.

نعمت مصطفایی تصریح کرد: آذربایجان غربی دروازه ورود به اروپا و با داشتن پنج پایانه مرزی نقش مهمی در توسعه گردشگری استان‌های همجوار داشته باشد.

او خاطرنشان کرد: برای هم‌اندیشی و هم‌فکری ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان‌های شمال غرب کشور، آذربایجان غربی آماده میزبانی از مسئولان این استان‌ها است.

در پایان این جلسه مقرر شد کارگروه مشترک پیگیری مصوبات تشکیل شود.

دسته بندی : رویدادها
به اشتراک بگذارید : | | |