شما اینجا هستید   |

    رویدادها : برگزاری نخستین دوره آموزشی معاونان و کارشناسان سرمایه‌گذاری و گردشگری استان‌ها در تبریز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین دوره آموزشی معاونان و کارشناسان سرمایه‌گذاری و گردشگری استان‌ها در تبریز خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ ضمن اعلام این خبر گفت: با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال‌جاری، دوره‌ی آموزشی معاونان و کارشناسان سرمایه‌گذاری و گردشگری ادارات‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور از روز سه‌شنبه ۲۰ تیر لغایت جمعه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: این دوره با دو هدف توانمندسازی معاونان و کارشناسان این دو حوزه تخصصی ادارات‌کل استان‌ها و هم‌چنین معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی با حضور ۹۰ نفر از سراسر کشور در تبریز برگزار می‌شود.

حمزه‌زاده اظهار داشت: طی این ایام، معاونان و کارشناسان سرمایه‌گذاری و گردشگری ادارات‌کل در دوره‌های؛ آشنایی با قوانین و مقررات حوزه سرمایهگذاری و گردشگری، شیوه تأمین مالی طرح‌ها و ارزیابی مطالعات امکان سنجی پروژه‌های گردشگری، آشنایی با اصول کنترل پروژه و نظارت بر طرح‌های زیرساختی و تأسیسات گردشگری، پنل آسیب‌شناسی ضوابط بهره‌برداری از تأسیسات اقامتی گردشگری شرکت خواهند کرد.

دسته بندی : رویدادها
به اشتراک بگذارید : | | |