شما اینجا هستید   |

    رویدادها : استقامت در صیانت از میراث‌فرهنگی رویکردی مهم در مدیریت پایگاه جهانی بازار تبریز
استقامت در صیانت از میراث‌فرهنگی رویکردی مهم در مدیریت پایگاه جهانی بازار تبریز
مدیرکل دفتر امور پایگاه‌های ملی و جهانی وزارت میراث‌فرهنگی:

استقامت در صیانت از میراث‌فرهنگی رویکردی مهم در مدیریت پایگاه جهانی بازار تبریز

مدیرکل دفتر امور پایگاه‌های ملی و جهانی وزارت میراث‌فرهنگی استقامت در صیانت از میراث فرهنگی‌ را رویکردی مهم در مدیریت پایگاه جهانی بازار تبریز عنوان کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، رضا سامه روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در آیین تکریم و معارفه مدیران پایگاه جهانی بازار تبریز، گفت: موضوع بازار و پایداری وضعیت آن، مطالبه مستقیم وزیر میراث‌فرهنگی و قائم مقام او از من است که به صورت مستمر پیگیر وضعیت این مجموعه فاخر و ارزشمند هستند.

مدیرکل دفتر امور پایگاه‌های ملی و جهانی وزارت میراث‌فرهنگی ادامه داد: استقامت در صیانت از میراث‌فرهنگی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مدیریتی است که آقای حسین اسمعیلی سنگری در دوران مدیریت خود به خوبی از عهده آن بر آمدند، بر این باورم که با روی کار آمادن مدیر جدید این پایگاه جهانی و استفاده از تجربیات مدیر سابق، تحولات جدیدی در بازار جهانی تبریز رخ خواهد داد، این نکته حائز اهمیت است که آیندگان از ما چیزی فراتر انتظار دارند، لذا برای آیندگان این مجموعه ارزشمند را باید با هویت کامل به آن‌ها برسانیم.

سامه اظهار کرد: در این مجموعه فاخر میراث ملموس و ناملموس به طور همزمان در جریان است، لذا علاوه بر حفظ کالبد آن، می‌بایست نظم فرهنگی آن نیز حفظ و صیانت شود. باید توجه داشته باشیم که به مسائل بازار ورودی مؤثر داشته باشیم، در ان راستا من در مسائل مختلف این مجموعه شخصاً حضور خواهم یافت و به حل مسأله خواهم پرداخت. مجموعه‌های میراث فرهنگی، حق الناسی است که ما را بر آن می‌دارد که تا براساس خرد جمعی، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کنیم.

دسته بندی : رویدادها
به اشتراک بگذارید : | | |