شما اینجا هستید   |

    رویدادها : حضور گردشگران سلامت، فرصتی برای توسعه تبادلات فرهنگی و اجتماعی
حضور گردشگران سلامت، فرصتی برای توسعه تبادلات فرهنگی و اجتماعی
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی عنوان کرد

حضور گردشگران سلامت، فرصتی برای توسعه تبادلات فرهنگی و اجتماعی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی حضور گردشگران سلامت را فرصتی برای توسعه تبادلات فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲، در کارگاه آموزشی کارشناسان گردشگری سلامت که به همت دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، گفت: حضور گردشگران سلامت باید به عنوان فرصتی برای توسعه تبادلات فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شود از این رو نیازمند توجه به موضوع گردشگری سلامت و توسعه این تعاملات هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از موضوعات اصلی در اقتصاد، سیاست و فرهنگ مباحث گردشگری است افزود: گردشگری به عنوان دیپلماسی سیاسی فعال در کل دنیا می‌تواند در توسعه صلح، آرامش و امنیت تأثیرگذار باشد.

او خواستار تشکیل کارگروه‌های تخصصی در بحث توریسم سلامت شد و ادامه داد: وزارت بهداشت و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید همکاری‌های نزدیکی را در سطح وزارت و استانی داشته باشند و برای تحقق این مهم می‌توانیم کارگروه‌های مشترکی را داشته باشیم.

حمزه‌زاده با تأکید بر لزوم افزایش و ارتقاء برنامه‌های ساختاری، زیرساخت‌ها، بخش‌های بیمارستانی، تبلیغات و بازاریابی، شرکت در نمایشگاه‌ها گفت: جذب گردشگران سلامت در سطح بین‌المللی با تأکید بر توسعه زیرساخت‌ها و برنامه‌های عملیاتی محقق می‌شود.

 

دسته بندی : رویدادها
به اشتراک بگذارید : | | |