شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : جلسه هماهنگی نمایشگاه ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی روستایی آذربایجان شرقی برگزار شد

معاون صنایع‌دستی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری جلسه هماهنگی حضور فعال در نمایشگاه استانی ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی روستایی با حضور عزت شعار بخشدار مرکزی شهرستان آذرشهر خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، فرشاد به‌آفرین روز شنبه ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ ضمن اعلام برگزاری نمایشگاه استانی ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی روستایی در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آتی گفت: در راستای اجرای راهبرد معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و برای ایجاد رونق در تولید و اقتصاد روستایی و تقویت زنجیره ارزش، بر اهتمام جدی برای شناسایی و معرفی تولیدی ها و شرکت های مستعد و توانمند مرتبط با زنجیره ارزش محصولات روستایی نمایشگاه ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی روستایی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بخشدار مرکزی شهرستان آذرشهر ضمن تبادل نظر و اتخاذ تصمیم‌های لازم گفت: نمایشگاه ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی روستایی در رونق کسب و کارهای روستایی و ایجاد کسب و کارهای محلی از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین بهره‌گیری از این فرصت، کمک شایانی برای معرفی ظرفیت‌های موجود شهرستان آذرشهر در حوزه تولیدات صنایع‌دستی و ایفای نقشی موثر در رونق تولید و اقصاد روستا خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید : | | |