شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : نمایشگاه صنایع‌دستی بانوان توانمند بخش تیکمه‌داش بستان‌آباد افتتاح شد

معاون صنایع‌دستی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی از افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی کسب و کارهای خانگی بانوان توانمند برای حمایت از کسب و کارهای خانگی در بخش تیکمه‌داش شهرستان بستان‌آباد خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، فرشاد به‌آفرین روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ ضمن اشاره به اهمیت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در رونق کسب و کارهای محلی و خانگی گفت: در راستای حمایت هرچه بیشتر از کسب و کارهای خانگی و ترویج بهره‌برداری اقتصادی از تولیدات بومی، با حضور فرماندار بستان‌آباد، فرماندهی انتظامی شهرستان بستان‌آباد و بخشداران تیکمه‌داش، نمایشگاه صنایع‌دستی کسب و کارهای خانگی بانوان توانمند در سالن دانشگاه علمی و کاربردی تیکمه‌داش افتتاح شد.

معاون صنایع‌دستی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این نمایشگاه تا ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ عصر برای بازدید عموم مردم و علاقه‌مندان حوزه صنایع‌دستی دایر است.

او افزود: صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در فعال کردن بخش‌های ساکن جامعه مانند روستاها برای تولیدات محصولات بومی، در به‌جریان درآوردن چرخه اقتصادی این مناطق تأثیر بسزایی دارند. که از ویژگی‌های ارزنده صنایع‌دستی ‏قابلیت ایجاد و توسعه در کلیه مناطق شهری، روستایی و عشایری، دسترسی آسان به مواد اولیه و ابزار کار مختصر و ارزان در کنار ارزش افزوده بالای این تولیدات بومی است.

به اشتراک بگذارید : | | |